هفت آسمان دریا

شما وقتی گم میشید چطوری پیدا میشین ؟

/ بازدید : ۲۹۷

حقیقتا اینکه چرا شبا همه چی هجوم میاره به ذهنمو نمیفهمم

انقدر میکوبه این ذهن که اخر ۷ صبح از برق کشیده میشه

فکرایی عجیبی که وقتی از خواب بلند میشم میگم خوب شد بلند نشدم عملیشون کنم

شب اول محرم امسالم رسید ؛ دو سال پیش این موقع ها حرم بودم اما الان میتونم برم گوشه اتاق 

چایی رو بریزم بشینم سخنرانی گوش کنم فقط .

وقتی به مسیر زندگیم نگاه میکنم میبینم تا الان خوب اومدم جلو

ولی میدونی انگار گمشدم ؛ خیلی وقته گمشدم اما بازم انگار دارم میام جلو

به ادمای دورم که نگاه میکنم میبینم اونا هم گم شدن

ایضا بخوام بگم : «میان انهایی گمشده بودم که انها نیز میان من گمشده بودند »

شما وقتی گم میشین چطوری پیدا میشین ؟!:)

 

+راستی چقدر خوبه که هنوز اینجا هست، اینجا همون جاییه که هیچکس منو نمیشناسه 

هیچکس منو قضاوت نمیکنه و در نهاییت جایی که میتونم بنویسم و به امید اینکه شاید کسی بخونه .. 

و لطفا بیاید و صحبت کنید :)

۶ ۱۱
محمد حسین
۱۹ مرداد ۰۹:۳۲

سلااام

مسائلی مخ فرساست.

رویا خوبه، باید با خواب ها گفتگو کرد، بعضی راه حل ها اونجا هستند.

آره یادش بخیر اون دفعه که دعاهامون را هم بردید حرم.

من وقتی گم میشم و کسی هم دور و برم نیست که بدونه کجا باید برم، دو تا چیز کمکم میکنه، یکی اعتماد به حسم و یکی دیگه رسیدن به خیابون اصلی و نکته مهم اینکه مسیر الزاما اون طوری که پیش بینی می‌کردم نیست و خیلی وقت ها گم نشده بودم اصلا، گمگشته شده بودم.

ما که صحبت میکنیم، شما محل نمیذارید.

پاسخ :
چقدر جالب گفتین 
اره شاید واقعا گم هم نشده باشیم :))
ای بابا ببخشید تو تایید پیاما خیلی تنبلم
امیررضا ...
۱۹ مرداد ۱۹:۱۰

بزرگترین افتخارمون اینه که داریم بین بازنده ها جلو میزنیم(خودمم میگم)

گم که میشدم همیشه یکی پیدا میشد راهو نشون بده،منتظرم اون آدم بیاد :)🌹

پاسخ :
با خط اول حرفتون خیلی موافقم :) 
منم همیشه منتظر اون ادمه بودم ، جدیدا دارم از ادما فاصله میگیرم تا خودم خودمو نجات بدم :))
کاکتوسِ خسته
۱۹ مرداد ۲۰:۲۵

گاهی وقتا هوا روشنی میگم خوب شد دیشب خوابیدم. اگه بیشتر بیدار می‌موندم قطعا کارای وحشتناکی انجام می‌دادم! انگار فکرای نابود کننده سنسور دارن که شب رو تشخیص میدن و ساعات میانیش رو برای حمله انتخاب می‌کنن!

راستش منم خیلی وقته گم شدم و هنوز پیدا نشدم. اگر راه رو پیدا کردی، خبرم کن!

پاسخ :
منم همینطور
بیدار که میشم میگم خوب شد اون کارارو انجام ندادم دیشب
من سعی دارم خودشناسی کنم ، با خدا بیشتر خلوت کنم تا شاید پیدا بشم:)
💕 دختر خوب 💕
۲۰ مرداد ۱۳:۰۰

واقعا فکر میکنین تو حرم نزدیکترین به خدا؟؟

فکر میکنین حج رفتن آدما رو پاک میکنه؟؟

یا فکر میکنن نماز و روزه کلید آرامش و موفقیته؟؟.

.

.

به منم سر بزنین

پاسخ :

امیدوارم خدا بهتون ارامش بده
ماهور بانو
۲۱ مرداد ۰۱:۲۵

قسمت شه حرم آقا باز

پاسخ :
ان شا الله :)))
tahi :D
۲۷ مرداد ۱۲:۵۱

فکر کنم من وقتی کم میشم دیگه نمیتونم خودمو پیدا کنم...

احتمالا هنوزم همینه شرایط...

پاسخ :
منم گاهی :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نار
که ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

____
نارین مینویسد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان