هفت آسمان دریا

سلام از نارین بی معرفت

/ بازدید : ۱۶۸

اینکه میبینم اخرین نوشته اینجام تو محرم سال پیش بوده و امسالم باز تو محرم اینجارو یادم اومده خیلی ته دلمو قلقلک میده :))

تو نوشته قبلیم گفته بودم گمشدم ، باید بگم هنوزم تو مسیر گمشدم و نمیدونم کجام ، داره جالب میشه زندگی ولی من نمیدونم کجای زندگی خودمو ادما وایسادم . کاش میتونستم بی پرده صحبت کنم و کاش اگر کسی اینو میخونه من حقیرو دعا کنه که ادم بشم :)) رو سیاه تر از اونم که محرم امسال از خدا چیزی بخوام

بازم باید بپرسم راستی کسی نارین و یادشه؟:) 

پ ن : تنها دلیلی که الان اومدم اینجا اینه که میخواستم ببینم اخرین پست عرفان دقیقا چندم مرداد بود 

که الان دیدم دقیقا ۱۵ مرداد بوده و الان بیشتر قلبم میلرزه و دارم گریه میکنم . 

 

۵ ۳
[ نارین ]
۱۵ مرداد ۰۴:۰۳

من واقعا دارم گریه میکنم که همیشه دقیقا روزی که اخرین حرفامونو با عرفان زدیم میام اینجا :)) واقعا گریه دارم میکنم  

.. ...
۱۵ مرداد ۰۷:۴۳

آدما میان که برن:)

از هیشکی انتظار موندن نداشته باش

پاسخ :
:)))
محمد حسین
۱۵ مرداد ۱۰:۰۵

سلااام

اول: من یادمه، البته فکر نکنم یاد داشته باشید من کی ام

دوم: http://iran-poem.ir/poem/611015

سوم: من که در جریان نبودم ولی خیلی دردناک رفت

چهارم: التماس دعا، دعا روسفید و روسیاه نداره

پاسخ :
خیلی ممنون ازتون:))
سینا فرامرزیان
۱۱ شهریور ۱۹:۰۹

سلام

بله شما رو که یادمونه

اگر منظورتون از عرفان همون کسی باشه که قالب های بیان رو می ساخت، باید بگم که ایشون تابستون 1395 فوت شدند

 

نسخه بهینه شده قالب امیدوار بیان کاملا ریسپانسیو :: سینا فرامرزیان (blog.ir)

 

خواستید سربزنید

Kimix ngh_
۲۸ شهریور ۲۰:۵۶

عزیزم هیچ حالی موندگار نیستش

آدما هرکدوم میان درسی رو بهمون بدن پس سخت نگیر:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نار
که ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

____
نارین مینویسد
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان